0787.665.505

Garantie

Toate produsele beneficiaza de garantie standard de 12 luni - 36  de luni. 

Ce inseamna garantia la sediu?

Produsul se trimite la garantie in service pe cheltuiala dvs. in baza urmatoarelor documente: factura (copie) si certificat de garantie (copie). In situatia in care garantia este intemeiata, noi suportam cheltuielile de retur.

Daca clientul (din provincie care trimite coletul cu un curier) solicita nejustificat garantia, defectul reclamat nu este constatat sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie, va suporta si cheltuielile cu returul produsului.

De asemenea, acceptam returul produselor cumparate de la noi conform legii, dar numai si numai la sediul nostru.  Acest lucru inseamna aducerea produsului la noi la firma impreuna cu factura si bonul fiscal sau sa le trimita pe cheltuiala lui la sediul nostru cu un curier, urmind ca noi sa returnam banii integral in termen de 10 zile de la primirea produsului/produselor.

Garantia la calculatoare se acorda pe componente (aveti stickere pe fiecare componenta in parte) sistemul nu se sigileaza.

Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc, in unele cazuri fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui.

Drepturile consumatorului, in conformitate cu art. 4. alin. 1 lit. b) din OG. nr. 130/2000:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"

Va punem la dispozitie adresa de e-mail: relatiiclienti@imprimantesecond-hand.ro

Colegii nostri va raspund la intrebari si va pot consilia din punct de vedere tehnic.

Deoarece in unele cazuri problema pe care o intampinati se poate rezolva insistam sa contactati departamentul tehnic in prealabil si sa stabiliti cu acesta modalitatea de rezolvare a problemei.

Va recomandam ca inainte de a trimite un produs la garantie sa anuntati prin email la relatiiclienti@imprimantesecond-hand.ro problema pe care o intampinati. Pentru o diagnosticare cat mai rapida, va rugam sa specificati defectul produselor cat mai detaliat posibil. Produsele se vor ambala astfel incat sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi insotite de accesorii decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Nota: Nu se vor trimite colete prin Posta!

Va reamintim ca aveti obligatia sa notificati, prin telefon/ e-mail/ fax intentia dvs. de a returna produsele achizitionate, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.

De asemenea, aveti obligatia de a notifica intentia sa de a fi inlocuite produsele achizitionate.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa relatiiclienti@imprimantesecond-hand.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Receptia in Service

Produsele defecte, expediate trebuie sa fie obligatoriu insotite de: factura (copie) si certificat de garantie(copie).

Produsele software nu fac obiectul garantiei. Nu ne asumam raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.

Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare se va face expedierea sa prin curier.

Termenele de expediere sunt de 24 de ore in Bucuresti, respectiv 48 ore in afara Bucurestiului.